What didn't you get?

A few answers to a few questions we know are bugging you

here is the Catch 22.

It meas you can send as many requests from as many users you want, but they are processed one at a time. The deadline will be established for each job individually and will be solved in 48 hours or less for the Basic tier or 24 hours or less for the Premium  one.

Of course, the deadline might vary, as jobs do: from a cover for facebook to a 12 page brochure or a cosmetics webshop from scratch.

But because we are fully transparent, you will know exactly what is where and how.

Well, a quick calculus for the costs of a junior designer, without creating a full department will be at least € 28,000/an, in Romania.

Besides these costs, there will be dead time, when for sure they won’t be doing the tutorials you just bought from Udemy and they will be playing some new game on those expensive PC’s you bought.

Pentru firmele mici care nu își permit un departament de creație full time, până la firmele medii și mari care vor să reducă costurile unui astfel de departament.

În serviciile noastre intră și crearea de content-plan-uri sau strategii de promovare.

20 de zile pe lună și la un timp mediu de răspuns de 48h rezultă € 120 / lucrare. Orice lucrare. Cu revizii nelimitate (explicăm puțin mai jos).

Trimiteți o listă cu 10 de request-uri la o agenție din … Petroșani, să zicem. 1 identitate, 3 broșuri, 5 campanii lunare de social media și o ședință foto la un eveniment. Haideți, așteptăm aici până primiți oferta.

Da.
Din experiența anilor petrecuți în domeniu în care am folosit toate metodele de compensare, de la plata pe oră la plata pe proiect, chiar și troc, am realizat că această metodă poate fi benefică pentru toate părțile implicate.

Probabil.

Până în prezent am lucrat cu foarte mulți clienți, de la pfa-uri la multi-naționale iar rezultatele au fost pe măsură.

O listă mai comprehensivă cu posibili clienți ar fi:

  • ONG-uri în timpul derulării unor proiecte
  • autorități locale care ar avea nevoie de un departament de creație în timpul unor evenimente
  • hoteluri, firme de PR, organizatori de evenimente, supermarketuri, producători
  • agenții de publicitate, programatori/developeri freelanceri, firme medii și mari de arhitectură
Odată ce prima cerere întră în procesare, ea va putea fi retușată până la varianta finală. Dacă se modifică în proporție de peste 70%, se va face o altă cerere. Proporția o vom stabili de comun acord – bănuim că nu mai suntem în spatele sălii de sport, unde fumam pe ascuns în liceu.

Păi ar fi cam așa:

Design de site-uri, de aplicații mobile, logo-uri, branding și identități, articole de papetărie personalizate, prezentări și pitch deck-uri, design de emailuri și newsletter-e, infografice, broșuri, semnalizare externă și internă, manuale de identitate, grafice pentru social media, panouri outdoor, bannere de evenimente, resume-uri personalizate, cărți de vizită, ambalaje, grafică pentru bloguri, reclame online și offline, design standuri evenimente…

Animații diverse, prelucrare video, scene 3D? Da.

Sesiuni foto și video cu echipament propriu și post-procesare? Da.

Site-uri web, bloguri și shop-uri WordPress cu găzduire, administrare și mentenanță? Da.

Uau.

Asigurăm și montajul bannere-lor outdoor. La cerere, desigur.

Ați rămâne surprinși, dar în mare parte ilogicDesign e o agenție mică, iar majoritatea cererilor vor fi preluate de Mihai, “șefu’ la dizain”, ajutat de câțiva prieteni.

Pentru cererile care îi depășesc atribuțiile avem alături un grup mult mai mare de designeri, videografi, fotografi și alți artiști plastici sau ne-plastici, aleși pe sprânceană și struniți în stilul iD.

Da, doar dai add to cart și în următoarele 5 minute după ce primești toate informațiile, poți începe să trimiți cereri.

Ca și jucătorii adevărați, folosim Trello. Puteți trimite acolo requesturi, prin documente Google sau chiar și un fișier audio în care explicați ca unui copil de 14 ani de ce aveți nevoie.